De miért is tenné, mikor ott van helyette a legtöbb esetben kiválóan használható Ctrl C, és jóbarátja a Ctrl V. Ügyfélszolgálati munkához éppen elég, ha ezeket kitartóan, és megfelelő sorrendben tudja nyomkodni, közben ide-oda kattog az egérrel.

Úgy volt, hogy neten rendeltem egy sátrat, meg is érkezett, de mégsem annyira jött be, vissza akartam küldeni. Elvileg ez nem nagy kaland. Megnéztem a webshopban az erről szóló tájékoztatást, a 'Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg?' címszó alatt. Azt írja, hogy: 'Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül ...' Még simán beleférünk.
Meg azt, hogy: 'A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni.'
Na, hajrá, akkor bejelentem.

Ügyfél (vagyis én):
Tisztelt Ügyfélszolgálat,
87837517 rendelés számon rendeltem Önöktől egy sátrat, ami 12.13-án meg is érkezett. De mégsem kérem, szeretném visszaküldeni, szeretnék elállni a vásárlástól.
Csak a lakásban állítottuk fel, megnéztük, aztán visszacsomagoltuk. Nem szennyeződött, nem sérült, a tartozékai is mind megvannak természetesen, és az eredeti csomagolása is. Visszajelzésük után visszaküldöm a 1222 Budapest, Nagytétényi út 112. címre.
A számla összegét átvételkor a futárnak fizettem, kérem hogy ezt az összeget a következő bankszámlaszámra utalják vissza: ...
Várom visszajelzésüket, hogy küldhetem-e vissza a csomagot.

Ügyfélszolgálat (kiváló szövegértelmezési képességekről téve tanúbizonyságot):
Kedves Anna!
Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg?
Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.
Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver) esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni.
Amennyiben a fogyasztó ... stb...
Szívélyes üdvözlettel,
... Vivien
MALL.hu ügyfélszolgálat
Internet Mall Hungary Kft.
1222 Budapest Nagytétényi út 112.

Ügyfél (vagyis én, kissé csodálkozva morfondírozik):
Szó szerint ez van a weboldalunkon, innen indultam. Most ez a csaj tényleg bemásolta? Ezzel most mit kezdjek? No, mindegy, nézzük, mit nem értettem elsőre:
Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg?
>> Igen, éppen ezt írtam. Vagy túl bonyolultan fogalmaztam meg, és nem jött át?
Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver) esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
>> Cica, mint írtam, egy sátorról van szó, abban meg a legritkább esetben van beépítve hangfelvétel, vagy szoftver.
A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni.
>> Éppen ezt tettem. Most, akkor írjam meg még egyszer?

Ügyfél (vagyis én, nagy tahóságról téve tanúbizonyságot, meg is írja gondolatait):
Kedves Vivien,
Köszönöm, hogy ezeket megírta, de sajnos a kérdésemre nem kaptam választ. Pontosan ezt a szöveget elolvastam a webshop oldalukon, és mivel benne van, hogy emailben jelezzem, ha szeretném visszaküldeni, ezért emailben jeleztem. Erre Ön most azt írja nekem, hogy jelezzem emailben... Még egyszer?
Mint írtam, megkaptam a csomagot, és nem felel meg. Erre jön a kérdés, hogy "Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg?" Igen, éppen ezzel kezdtem.
Gondolom, a legtöbb vevőnek ezt írják, értem, de tegye meg kérem, hogy elolvassa az emailemet, és nem kérdez vissza arra, amit leírtam benne, és válaszol a feltett kérdésemre: vagyis, hogy küldhetem-e vissza a terméket.
Köszönettel,

Ügyfélszolgálat:
Elállási szándékát rögzítettük a rendszerünkbe, a termék visszaérkezését követően 14 napon belül fogjuk viszautalni a vételárat.

Ügyfél (csak úgy magában, halkan, de nagy sóhajjal):
Végre értjük egymást! Mondjuk, ezt már nem a Vivien írta, ő csak másol és beilleszt. Értelmezni, konkrét kérdésre válaszolni csak a vezető munkatárs tud.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyvolthogy.blog.hu/api/trackback/id/tr5112113427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása