A fogalmazást írta: Máté, mikor 2. osztályos volt

Mikor hazamentem az iskolából a cipőm ott volt az ajtó előtt. Elcsodálkoztam. Hékás, mi a túró van itt! Ki, vagy mi tehette ide a cipőmet? Bementem a konyhába, és feltettem egy teát. Kiléptem a folyosóra, alaposan eltaknyoltam. Meglepődtem, nem hittem a szememnek. A cipőm ott volt a konyhaküszöbön. Mi a franc van már megint ezzel a cipővel?

Két nappal később észrevettem, hogy követ a cipőm. Amikor erre rájöttem, nagyon elcsodálkoztam. Azta-pazta-törpeharcsa.

Egyszer csak a Pufi ráugrik a cipőre, karmolta, harapta. Itt van a kutya elásva! Felhívtam Rolit, hogy segítsen előszedni a cipőtartót. 10 perc múlva jött Roli, bementünk a melléképületbe, és megtaláltuk a cipőtartót.

Végre nem volt többé semmiféle galiba nálam.

 panaszkodott_a_cipom.jpg

A tanító néni megjegyzése: Ügyes, de a helyesírás...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyvolthogy.blog.hu/api/trackback/id/tr607156183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása